Aankomst ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu Aankomst ! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu

Aankomst !

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree

09 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Heeee Dushi's ,

Ik ben zondagochtend na drie uurtjes geslapen te hebben en met een kleine kater vertrokken.Alles ging helemaal goed en relaxt. Maar toen ik eenmaal alleen was na de douane bleek dat ik een uur vertraging had met het vliegtuig.. balen zeg!4 wc's zaten vertstopt en dat was niet acceptabel voor een volledig afgeboekt vlieghok. Uiteindelijk kregen ze het maar niet zoals het moest en moest er zelfs een ander vliegtuig komen. Alle bagage overladen, andere gate zoeken enz.Dus al met al 4 uur vertaging gehad. De vlucht op zich vond ik erg goed, serieus lekker vliegtuig eten en heb lekker geslapen. Ik zat tussen een oude antilliaanse vrouw en een dikke man in. Deze man heeft zich gedurende de reis helemaal klem gezopen dus het werd steeds gezelliger!Gelukkig was hij wel in staat mijn zware rugzak uit de handbagagerek te halen want daar kon ik niet bij.Toen ik uit het vliegtuig stapte kreeg ik gelijk de langverwachtte heerlijk fohn op mn gezicht van de broeierige hitte op het eilang. En ik had toch een raar soort thuiskom gevoel, meer dan ik had verwacht.Toen door de douane en mn bagage halen. Dat was nog een crime want ik kreeg die tas van 23 kilo bijna niet van de band af en ik had ook nog een 10 kilo zware rugzak om. Dan voel je wel dat je echt alleen op reis bent.
De verhuurder stond netjes op me te wachten en we reden naar mn studentenhuisje in zijn dikke jeep.Echt een prachtig huisje heb ik!En leuke huisgenootjes, 4 meiden en een kerel van 31 waar ik de badkamer mee deel. Nog even gekletst en toen toch maar naar bed gegaan waar ik al geen zin meer in had.
Deze morgen wilde ik even de stad in gaan. Maar toen ik de poort uit kwam stond daar de vriendin van mn moeder al voor de deur mij te bellen waar ik was, kei toevallig dus! Zij heeft me meegenomen, beetje touren enzo.Echt heerlijk en ik heb gen last van de warmte. Het eiland is hartstikke groen want het regent wat meer dan normaal.
Het is echt fijn hier bij de antillianen, zijn allemaal zo lief. Zo voel je je helemaal wel thuis.
Lieve mensen ik hou jullie verder op de hoogte, het gaat nu in ieder geval erg goed met me!

Foto's zal ik ook snel voor zorgen..

Liefs

  • 09 Januari 2006 - 21:43

    Krista:

    Heej meid,
    Super top om te horen dat het goed met je gaat. Leuk ook dat Anouk vriendin van je moeder je ff heeft meegenomen. Jullie hadden vast ook wel wat bij te kletsen. Als ik het zo lees wil ik ook wel langs komen. Haha. Meid zet hem op he. En ik wacht op al je verhalen.
    Kus Krista

  • 09 Januari 2006 - 21:54

    Fransje:

    eeej echt cool om te horen dat je goed bent aangekomen! Fijn om te horen. Als k da zo lees wil ik komen!! Maar ik moet nog ff (tot de zomer) hier in dit koude Nederland zitten... bah... ik hoop dat k de loterij win en naar je toe kan komen! Hier in Nederland is t nog steeds koud. Margriet is net geweest en we hebben gezellig samen gegeten. T zal nu op de zaterdagen wel n stuk stiller zijn zonder u mee op stap. En al die mannen... die blijven nu weg... das wel n beetje jammer ;) Naja.. ik hoop dat je n mooie tijd tegemoet gaat en ik zou zeggen: geniet er van!!!
    Dikke knuffel uit dit kouwe kikkerlandje!

  • 09 Januari 2006 - 22:21

    Fransje:

    eeej echt cool om te horen dat je goed bent aangekomen! Fijn om te horen. Als k da zo lees wil ik komen!! Maar ik moet nog ff (tot de zomer) hier in dit koude Nederland zitten... bah... ik hoop dat k de loterij win en naar je toe kan komen! Hier in Nederland is t nog steeds koud. Margriet is net geweest en we hebben gezellig samen gegeten. T zal nu op de zaterdagen wel n stuk stiller zijn zonder u mee op stap. En al die mannen... die blijven nu weg... das wel n beetje jammer ;) Naja.. ik hoop dat je n mooie tijd tegemoet gaat en ik zou zeggen: geniet er van!!!
    Dikke knuffel uit dit kouwe kikkerlandje!

  • 11 Januari 2006 - 18:55

    Maurice:

    Hahaha brijant dat je niet je niet bij je tasje (met anker) kon. Goede zaak natuurlijk dat het allemaal in orde is verder, met je zwembad, bek!
    Nou veel plezier. Morgen staat trouwens mijn columnpje in de krant kun je ook lezen op www.brabantsdagblad.nl moet je wel even registreren.
    Laterrr,
    Maurice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 April 2006

Motorrijden..

18 April 2006

Bonaire..!

28 Maart 2006

Berichtje chikitu

17 Maart 2006

Vakantie

07 Maart 2006

KaRnIVAl 2006 !!
Desiree
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 17646

Voorgaande reizen:

08 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: