Goed begin van het jaar ! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu Goed begin van het jaar ! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu

Goed begin van het jaar !

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree

02 Januari 2006 | Nederland, Drunen

Nog heel ff... ik besef het bijna niet maar over 6 dagen zit ik al in het vliegtuig. Spannend dus! Deze week nog de laatse voorbereidingen en dan vertrekken maar. Ik hoop dat ik mijn koffer dicht krijg...
Mijn enige voornemen voor 2006 is dat ik mijn best gaan doen om alles in goede banen te leiden op Curacao en iedereen maar zo min mogelijk zal missen :p !

  • 02 Januari 2006 - 17:21

    Fransje:

    halloooow.... Shit man... t is al bijna zo ver.. k zal je zkr wel missen... en als t kan kom k je opzoeken! Zet er maar veel foto's van ons op dan heb je ons nog wel n beetje bij je in de buurt.. iig dichterbij dan Drunen zelf... ;) Ik zou zeggen; hou je zeker niet in, en maak er wat van! Dan kunnen we daarna lkkr naar toppers en op vakantie! Dikke knuffel!!

  • 02 Januari 2006 - 17:44

    Anoesje:

    De zevende gaat n mooi feestje worden, wat u vast nog erg lang zal heugen! ;) Xxx

  • 02 Januari 2006 - 20:08

    Joery:

    idd de 7e wordt een mooi feestje,maak dan maar een hoop foto's,dan kan ik nog terug kijken wat ik vergeet of vergeten ben :D.

  • 05 Januari 2006 - 18:31

    Krista:

    Heej meid,
    Word zeker een super feest voor je. Natuurlijk gaan we je heel erg missen maar we contacten gewoon heel erg veel en dna komt het allemaal goed.
    xxxxx

  • 08 Januari 2006 - 12:52

    Anouk:

    He Dushi, op dit moment zit jij in de plane, naar mijn eilandje!! Echt te grappig.Weet zeker dat je een ongelofelijke tijd hier zult hebben. En Nederland missen???? Daar heb je helemaal geen tijd voor!!!Haha Tot zo...Sunchi xx

  • 09 Januari 2006 - 09:40

    Trudy:

    Hee duschi, eindelijk weer op je geboortegrond, wat geweldig voor je, hoop dat alles goed is gegaan met het vliegen en de aankomst !! Verken de eerste week eerst maar alles een beetje, beetje chillen enz. Ga ervoor en maak er wat van, en vertrouw op jezelf, dan ben je tot veel in staat. Drunen city blijft zoals het is, de veranderingen liggen bij jouw, laat gauw wat horen he. Go girl dikke kus je mama

  • 10 Januari 2006 - 16:56

    Bert Martina:

    Hey Desi, nu ben je weer een yu di korsou. Ga er voor, you can make it. Vergeet niet ook te genieten. Medio maart zijn wij ook op Curacao. We zullen je zeker opzoeken. Be good en tot gauw Bert

  • 11 Januari 2006 - 17:29

    Riet En Jan Nome:

    Geniet van het mooie weer, maar wees wel voorzichtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drunen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 April 2006

Motorrijden..

18 April 2006

Bonaire..!

28 Maart 2006

Berichtje chikitu

17 Maart 2006

Vakantie

07 Maart 2006

KaRnIVAl 2006 !!
Desiree
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 17644

Voorgaande reizen:

08 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: