Berichtje chikitu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu Berichtje chikitu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu

Berichtje chikitu

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree

28 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Ik ben alweer een tijdje heel slordig geweest en heb niet veel van me laten horen! Maarja ik had het druk en mn moeder was hier.
Donderdagavond zijn we weer eens naar de nachtwacht gegaan met het hele zooitje huisgenoten. Was erg gezellig en Desiree ging weer bier halen..helaas was het opstapje iets te hoog en ging ze languit, volop op de knieen. Die werd ook gelijk 2 keer zo dik en ben maar afgedropen naar huis. De volgende morgen was het helemaal stijf en bont en blauw. gelukig hoefde ik niet te werken want liep echt mank!
De vrijdag was tevens het laate dagje met mn moeder en we hebben nog veel rondgereden en moeten regelen. Maar ik heb dr op tijd op het vliegtuig gekregen en ze heeft een mooie impressie van mijn leventjene hier meegenomen..op video en foto en verhalen ook geen tekort aan. ik heb zelfs gefilmd vanujit de auto. Zeker de moeite om te kijken denk ik ;)
Vrijdag was er een 80's party op mambo, mm was redelijk. Caberet was er en daarna de oude 80's muziek. Helaas kon ik bijna niet op mn benen staan laat staan lekker los gaan en dansen, echt balen en beperkt dat ik me voelde.
Zaterdagmorgen werd ik uit mn bed getrapt door Vincent want we gingen naar het strand en ik moest en zou in zijn auto rijden. Hij heeft een 26-jarige amerikaanse buick automaat en we zeggen altijd dat ie als een luchtbed over de weg glijd alleen dan heel veel meer lawaai. Ik had mn kussen wel nodig natuurlijk, die neem ik overal mee naar toe haha dan kan ik overal bij altijd.
Echt zo stoer om daarin door de cunoek heen te rijden.
Zaterdagvond stond t zooitje alweer op mambo, en echt iedereen was zo gaar als iets en stonden maar te slapen. We waren om drie uur al thuis, ook voor t eerst dat ik me kan heugen. Zondag ben ik met Luuk lekker heel de dag thius gebleven en aan het zwembad gezeten waar ik, toen ik uit bed kwam al in werd gegooid ! Een hele goeiemorgen.. maar dus lekker heel de dag NIX gedaan, alleen sávonds een hele stapel pannekoeken gebakken voor het hele huis + visite gesponsord door mijn moeder ;) en we hebben ervan genoten hoor, was leuk en afterparty bij wet & wild ofcourse
(maandag werken was zwaaaar)

Nog 6 weekjes mensen , dan ben ik weer terug!

Veel liefs...Desiree

  • 29 Maart 2006 - 10:48

    Krista:

    Nou meid, Ziet er weer goed uit al die verhalen en ga het binnenkort ook van je moeder horen. 6 weken nog maar joh gaat echt snel. Zorg maar dat je er nog goed van geniet in die 6 weken want hier is er ook niet veel aan in Drunen (al word het al iets minder koud haha).
    Kus Krista

  • 29 Maart 2006 - 18:18

    Fransje:

    Heey kleine ik heb je gisteren uitgebreid gesproken. Vond ik wel heel leuk, weer es zo goed met je gepraat te hebben. 6 weekjes... die zijn zo voorbij.. we wachten je op op het vliegveld... ;)
    XXX

  • 06 April 2006 - 09:44

    Trudy:

    Heee meissie hopelijk ben je weer opgeknapt, veel drinken dat weet je. Jullie Bonaire weekend komt eraan en hoop dat het kei gezellig wordt. Ik blijf proberen om te bellen en hoop dat je in de gelegenheid bent om je site bij te werken. Een mail is ook goed natuurlijk. Veel liefs mama.

  • 13 April 2006 - 21:52

    Trudy:

    Het paasweekend staat voor de deur en dat betekent dat jullie op bonaire zullen zitten, wat heerlijk. Ben je al wel geweest maar ben benieuwd naar je avontuur en geniet ervan met elkaar en zorg goed voor je zelf he liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 April 2006

Motorrijden..

18 April 2006

Bonaire..!

28 Maart 2006

Berichtje chikitu

17 Maart 2006

Vakantie

07 Maart 2006

KaRnIVAl 2006 !!
Desiree
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 17632

Voorgaande reizen:

08 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: