Vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree

17 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag was dan de grote dag..Mn moeder kwam aan op Curacao !Daar hadden we lang naar uitgekeken. En met haar komst had ik ook gelijk mn weekje vakantie.
Woensdag kan ik weer op t vliegveld aan en was het dan zo ver dat we afscheid moesten nemen van onze Belgische huisgenootjes. De avond ervoor een heel gedoe om koffers dicht te persen en twegen enzo..veel te zwaar 30 kilo. Dus ff een oplossing bedenken voor de overtollige 10 kilo. En dan sta je daar zo op het vliegveld en dam word je wel ff geconfronteerd met de dag dat je daar zelf dalijk staat om te vertrekken. Dat mag nog wel ff wachten zeg :s s"Avonds hadden we natuurlijk nog wel ff tijd om iets nieuws qua uitgaan te proberen : het TMF-cafe. Nou werkelijk aleen maar mannen daar binnen dus was wel goed gekeurd en voor herhaling vatbaar. Veel karaoke werd er gedaan. Helaas is woensdags nooit zo'n geschikte uitgaansdag verder.
De rest van de week heb ik voornamelijk in de zon gelegen op allerlie verschillende baaitjes en lekker een hele dag gewinkeld. Heerlijk om daar eens de tijd voor te nemen.
Ook heb ik mn moeder gewoon lekker mee op stap genomen haha dat kan hier gewoon makkelijk en ze heeft t goed volgehouden ook!
Donderdag kwamen dan weer onze nieuwe huisgenoten..mm spannend was dat. Nou ik kwam thuis en er stonden 2 dikke pooierbakken op de oprit en ik liep door en toen zaten daar 2 gasten relax bier te drinken en te paffen. Luuk (21) en Vincent (25). Hun mentaliteit is vooral relax en alles op zn tijd..en maak je niet druk om rozooi. We hebben nou in ieder geval een beter evenwicht in huis..drie jongens en drie meisjes.

Agenda :
Vanavond: DJ Jean op mambo !
Maandag: einde vakantie..

• 17 Maart 2006 - 20:24

Krista:

mooi mooi meid. blijf vooral genieten en zeker van het weer want hier in Nederland is het echt niks. haha

• 18 Maart 2006 - 19:18

Fransje:

haha... DJ Jean... dat doet me denken aan de Marquis... eens... lang geleden in een donker verleden... hehe ;) leuk dat je moeder er is... en lekker vakantie... tijd om nog bruiner te worden! Hier begint het weer ook wat beter te worden, maar nog steeds koud! Ik heb zometeen een feestje... en morgen hockeyen, best wel een belangrijke wedstrijd!!
    Dikke kus!!

• 23 Maart 2006 - 15:40

Joop:

Haha: leuke foto van je moeder met zeehond.

• 26 Maart 2006 - 14:48

Trudy:

Gisteren terug uit Korsow veeeeeeeel te kort natuurlijk. Leuk om te zien hoe Desiree haar leventje heeft met alles erop en eraan, het gaat goed met Curacao heerlijke baaien en het uitgaan is geweldig. In de volgorde van belangrijkheid: Eten/drinken/kleren/Uitgaan/hormonen. Meisje wees verstandig doe wat je moet doen en geniet nog ff nu je nog daar bent. Liefs kus je mama

• 26 Maart 2006 - 14:49

Trudy:

Hahaha het is geen zee-hond maar een zee-leeuw.