Van alles en nog wat zo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu Van alles en nog wat zo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Desiree Dudink - WaarBenJij.nu

Van alles en nog wat zo

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree

10 Februari 2006 | Nederland, Amsterdam

Nou 6 weekjes dees-vrij drunen al..gaat veel te snel..Ik vermaak me veel te goed.Vorige week vrijdagavond zijn we naar de movies geweest in Punda naar de film big mamma's house. Echt een aanrader deze film, heel de zaal lag plat van het lachen! De aanblik van de bioscoop is een beetje amerikaans, wel mooi. Zaterdag was er het eerste evenement vanuit de carnaval, het jump-inn tumbafestival. Eigenlijk slaat het helemaal nergens op, er rijden een paar wagens met orkesten in een stoet en achter elke wagen spannen ze touwen waarin iedereen dan achter de wagens aan loopt en als je maar vooral genoeg met je heupen draait enzo..de sfeer zo en het locale eraan was wel heel leuk om ff te zien. daarna zijn we gewoon lekker standaard naar manbo gegaan, beetje laat uhum maar oke. Zondag brak naar mambobeach vertrokken, lisanne en ik en daar maar blijven hangen om s'avonds nog naar wet en wild te gaan.
Donderdagavond zijn we na het salsadansen voor het eerst naar cafe de nachtwacht geweest, dat is afgelegen in de stad en iedereen staat midden op straat een beetje bier te drinken en slap te ouwehoeren. je moet steeds opletten dat je tenen niet worden overreden door een passerende auto.
Verder was het heel de week een beetje behelpen omdat we dus geen auto meer hebben. Maarja dees gaat echt geen weekend op de bank hangen dus heb nu voor 2 dagen een auto gehuurd. En wat voor een...echt een dikke bak, automaat. Rijd heerlijk, en ja natuurlijk ben ik wel erg voorzichtig hoor mensen ;)
Van de week heb ik op mn werk van een patient een rooie zoete aardappel gekregen. Die moest ik koken met schil en al van ze oo en dat is zo lekker dat geloof je ook niet. En gisteren heb ik een huisgenootje geholpen met het maken van funchi (maismeelgerecht) en dat was goed gelukt en ook erg voor herhaling vatbaar!
Vanavond is er een grote fullmoon party vlakbij de caracasbaai dus daar ga ik eens ff op af rijden..

Ik zal strax ook wat over mn stage schrijven onder mn hoofdstuk 'thuiszorg..

Veel liefs.. Dees.

  • 10 Februari 2006 - 21:02

    Fransje:

    mooie foto's hé!! Ziet er super uit.. als ik da zo lees is de carnaval hier veel leuker...;) met morgen alvast een voorproefje!! Ik had mn pakkie net ff aan mn ma laten zien, en die lag helemaal dubbel!!! wahaha... Dikke Kus! (k)

  • 11 Februari 2006 - 16:09

    Margriet:

    hey vrouwke,
    ben lam dadelijk 11 ster uren.
    wordt lachen.
    ik ga als robin hood
    francien weet ik al niet meer
    en krista als dat vrouwke van 101 drfamatiers
    en anne als serveerster

  • 11 Februari 2006 - 16:10

    Margriet:

    en in de liefde is het nog steeds bout hahaha

  • 11 Februari 2006 - 16:10

    Margriet:

    hoe is het met die marinier is da we???

  • 11 Februari 2006 - 16:15

    Margriet:

    mooi daar joh al die gekleurde huisjes
    en je ziet er goed uit joh!!!
    erg leuk om te zien en te lezen dat het zo goed met je gaat.
    en dat de tijd snel gaat das wel jammer jah maar das wel een teken dat je het erg goed naar je zin hebt das het belangrijkste he meid.

    nogmaals heel veel plezier en geniet ervan!!
    dikke kus margriet

  • 12 Februari 2006 - 12:11

    Oma Cossee:

    hallo desiree ik zie nu voor het eerst je site leuk hoor vooral die foto's

    Groetjes van je oma

  • 12 Februari 2006 - 22:36

    Margriet:

    hello daar!!
    zo 11 ster uren zit er weer op.
    het was weer een zatte bedoeling maar het was erg gezellig, druk en vertrouwd om weer eens in de ster te zijn.

    kus margriet

  • 13 Februari 2006 - 09:39

    Fransje:

    Hellow Miss Curacao...
    11 sterren was zkr heftig!! Echt heeeel jammer dat je dat niet hebt mee kunnen maken! De foto's staan op www.zeefjes.nl.tt
    EN ik ben tot de ontdekking gekomen dat je bier en wijn ECHT niet door elkaar moet drinken...
    XXX

  • 15 Februari 2006 - 15:52

    Joery:

    Hey voske hoeist nou :D. Je hebt echt wel een gezellige avond gemist met de 11** uren, maar dat haal je dan vast nog wel een keer in, net als dat met carnaval. Voor de rest gaat hier alles gewoon zn gangetje en niet veel te belevn. Succes verder en veel plezier.

    Joery

  • 16 Februari 2006 - 20:05

    Margrietjuuuuuuh:

    hallo daar ben ik weer!!!!!!
    en kennen ze daar ook valentijnsdag??
    nou ik heb een grote mooie kaart gehad.........

  • 16 Februari 2006 - 20:08

    Wilde Brute Krultang:

    ga morgen lekker feesten!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 April 2006

Motorrijden..

18 April 2006

Bonaire..!

28 Maart 2006

Berichtje chikitu

17 Maart 2006

Vakantie

07 Maart 2006

KaRnIVAl 2006 !!
Desiree
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 17643

Voorgaande reizen:

08 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: